Een dag in Hanoii - Reisverslag uit Xóm Trong, Vietnam van Hans en Marjon Bleeker - WaarBenJij.nu Een dag in Hanoii - Reisverslag uit Xóm Trong, Vietnam van Hans en Marjon Bleeker - WaarBenJij.nu

Een dag in Hanoii

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marjon

01 Maart 2016 | Vietnam, Xóm Trong

Na een (lange) goeie vlucht gisteren aangekomen in het chaotisch Hanoi. Een bijzondere stad met heel veel inwoners die allemaal een scooter hebben. Het verkeer is heel bijzonder. Iedereen rijdt dwars door elkaar. Het oversteken voelde de eerste keer als Russische roulette, maar gek genoeg wen je er toch wel snel aan. Gisteren hebben we in de middag een stadswandeling gemaakt. Ik kan hier helemaal los gaan w.b. fotograferen en dat doe ik dan ook. Het kennismakingsdiner was op de 17e etage van een gebouw in de stad. Een buffet met veel sushi. De groep bestaat uit 27 personen en het ziet er allemaal heel gezellig uit. Vandaag het mausoleum van Ho chi min geweest. Heel indrukwekkend. Op bijna communistische wijze werden we langs het opgebaarde lichaam gedirigeerd. Heel bijzonder. Verder naar het museum en de universiteit. Zeer toeristisch allemaal, maar wel bijzonder. Vanavond naar de poppenshow geweest, je moet het gezien hebben, hahaha. We hebben een prima kamer aan de achterkant van het hotel. Geen last van het verkeer maar een haan die dag en nacht kraait

• 01 Maart 2016 - 16:18

Marijke:

Hoi vakantiegangers,

Wat leuk om te lezen. en de foto's te bekijken. ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal.

Veel plezier en groetjes van ons allebei,

Marijke

• 01 Maart 2016 - 16:24

Anja:

Wat een gekkenhuis in Hanoi !! Leuk om mee te maken
    Dat bordje eten ziet er lekker uit maar ................... hebben ze ook iets voor Lia ?
    Groetjes aan allemaal X Anja

• 02 Maart 2016 - 15:37

Harry:

Welkom in BrommerLand! Het klinkt allemaal heel herkenbaar.
    En die haan kan gewoon in de wok! ;-)
    Have fun!

• 03 Maart 2016 - 18:56

Marianne :

Wat hartstikke leuk om op deze manier de reis te volgen gr